طرح پزشک خانواده
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سید عبدالله موسوی پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست راهبردی طرح پزشک خانواده که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های لازم در خصوص این طرح در شهرستان تازه‌ تأسیس آوج صورت گرفته است و ادامه دارد.

وی افزود: نیازسنجی‌های این طرح نیز با توجه به بسترها و زیرساخت‌های موجود در آوج انجام شده به‌طوریکه 90 درصد از کار سرشماری خاتمه یافته و اسامی 70 درصد نیز وارد سامانه کشوری ایرانیان شده است.

فرماندار آوج با اشاره به جمعیت 75 درصدی روستاییان در این شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان آوج جمعیت روستایی‌نشین بیشتری نسبت به شهرها دارد و دو شهر آوج نیز کمتر از 25 هزار نفر جمعیت دارند باید بسترهای لازم در خصوص اجرای طرح پزشک خانواده در اوج مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

موسوی ابراز کرد: متأسفانه مرکز شهرستان اوج داروخانه ندارد و حتی پزشک خصوصی نیز در این شهر مطب احداث نکرده است که اینها نمونه‌ای از مشکلات زیرساختی برای اجرای طرح پزشک خانواده در اوج است.

در ادامه استاندار قزوین یادآور شد: آوج به تازگی شهرستان شده و نمی‌توان به صورت جبری در آن مطب دایر کرد بلکه باید جاذبه‌های لازم را در این خصوص فراهم کرد تا پزشکان نسبت به دایر کردن مطب خصوصی در آوج میل و رغبت پیدا کنند.

احمد عجم بر پیگیری موضوعات طرح شده توسط فرماندار شهرستان آوج تأکید کرده و در توسعه طرح پزشک خانواده در این شهرستان اشاره کرد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 23 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی